فروش سیمان
×

چگونه خرید کنید؟

1 وارد فروشگاه شوید
2 محصول خود را انتخاب کنید
3 پرداخت کرده و محل تحویل را انتخاب کنید

در صورتیکه مشکل شما کماکان باقی است ، با آدرس ایمیل support@cemsell.ir در تماس باشید

ساعات فعالیت

شنبه تا پنجشنبه از ساعت 8 صبح الی 17

 

فراموشی مشخصات خود؟

فرآیند خرید و حمل
1

شروع فرآیند خرید

شما به وب سایت سم سل مراجعه میکنید و گزینه فروشگاه را از منوی اصلی بالا انتخاب میکنید ... اکنون شما به فروشگاه وارد شده اید

2

انتخاب محصول

زیر دسته مورد نظر خود را انتخاب کنید ، سپس ، در زیر دسته مذکور ، محصول خود را انتخاب کرده ، تناژ مورد نظر را وارد کنید و سپس تاریخ حمل را مشخص فرمایید.

3

پرداخت و دریافت اطلاعات حمل

در این مرحله ، سیستم اطلاعات شخصی شما و آدرس حمل (این اطلاعات نزد ما بطور محرمانه نگهداری خواهند شد و تنها جنبه احراز هویت دارند) را درخواست میکند ، سپس ، شما به درگاه بانکی جهت پرداخت هدایت میشوید ( **تذکر : مشتریانی که مایل به خرید محصولاتی نظیر کلینکر و یا دریافت خدمات هستند ، ابتدا درخواست شما توسط واحد فروش تایید میشود و سپس امکان پرداخت اینترنتی (در موارد تناژ پایین) فعال خواهد شد. و یا در خرید های با تناژ بالا ، بخش انتقال مستقیم بانکی فعال خواهد گشت) و پس از پرداخت موفق ، کد رهگیری به آدرس ایمیل شما ارسال میگردد . به علاوه ، حساب کاربری ویژه شما در نرم افزار CRM سم سل ، به آدرس crm.cemsell.ir ایجاد خواهد شد که درآنجا میتوانید فاکتور رسمی خود را مشاهده کنید و یا درخواست پشتیبانی بفرستید .

4

شروع فرآیند حمل

در این مرحله ، محموله مورد نظر شما ، به کارخانه سفارش داده میشود و فرآیند دریافت محموله مورد نظر شما از کارخانه آغاز میشود ، اطلاعات خرید شما ، از طرف سم سل برای کارخانه ارسال میگردد و درصورت نیاز ، اطلاعات اضافی از طریق تماس تلفنی از شما درخواست خواهد شد.

6

حمل از کارخانه

پس از دریافت تایید از کارخانه ، تشریفات اداری مورد نیاز حمل محموله آغاز میگردد . محموله شما با نظارت سم سل ، و از درب کارخانه به آدرس مورد نظر شما بارگیری میگردد . ضمنا سم سل به درخواست شما میتواند محموله را بصورت جامبو بگ ، و یا فله حمل نماید و یا محل تحویل آن را در مرز های زمینی و یا بنادر قرار دهد .

تبریک ! محموله شما تحویل شد!
بالا